-
هدایای تبلیغاتی خاص
یکشنبه 8 اردیبهشت 1398 09:12
هدایای تبلیغاتی می تواند به عنوان اقلامی برای اهداف تبلیغاتی و بازاریابی توصیف شود که معمولا حاوی نام تجاری یا همان لوگوی شرکت می باشد. تقریبا در اکثر مواقع کالاهایی چون خودنویس، قلم، تقویم رومیزی ، سررسید و ... به عنوان هدیه تبلیغاتی در نظر گرفته می شود. سایر هدایای تبلیغاتی همچون ظروف نقره، کریستال، تابلوهای نفیس،...
-
24 نکته مهم در طراحی پوستر
شنبه 7 اردیبهشت 1398 08:57
طراحی پوستر طراحی پوستر صنعتی ، تبلیغاتی طراحی پوستر و صفحه آرایی اساسی ترین بخش از طراحی پوستر تبلیغاتی می باشد. علاوه بر مکانی که پوستر در آنجا نصب می گردد، رعایت اصول طراحی پوستر و به تصویر کشیدن ایده هایی خلاقانه نقش کلیدی در جذب مخاطبان ایفا می کند. اولین فاکتوری که بسیار قابل توجه است در نظر گرفتن جمعی از...
-
طراحی آگهی تبلیغاتی
دوشنبه 2 اردیبهشت 1398 09:56
طراحی آگهی تبلیغاتی چیست؟ هدف از طراحی یک آگهی تبلیغاتی جذب هرچه بیشتر مخاطب و افزایش فروش می باشد. این تبلیغات می تواند توسط پیام کوتاه، بنرهای اینترنتی، تراکت و بروشور و حتی وبسایت خود شما مورد استفاده قرار گیرد و نکته مهم و مشترک میان همه آنها دانستن اصول نوشتن عنوان آگهی تبلیغاتی می باشد. در این بخش مهمترین نکات...
-
طراحی پوستر
شنبه 31 فروردین 1398 11:12
پوستر چیست؟ پوستر (Poster) یک واژه ی انگلیسی، به معنای آگهی دیواری یا اطلاعیه می باشد. پوستر ها معمولا در ابعاد های بزرگ با محتوایی جذاب طراحی و چاپ می شوند. استفاده از رنگ های شاد و زنده می تواند طرحی جذاب و تاثیر گذار بر روی مخاطب بگذارد. برای اینکه شما یک طرح جذاب داشته باشید ابتدا باید به دو نکته مهم توجه کنید....
-
طراحی سررسید و تقویم رومیزی
دوشنبه 26 فروردین 1398 13:02
طراحی سررسید و تقویم رومیزی تقویم چیست و چرا به وجود آمد؟ زمانی که انسان توانست زمان را اندازه گیری کند، از محدودۀ ساعت و روز فراتر رفت. نیاز انسان به یادآوری وقایع تاریخی و اندازه گیری زمان برای کشاورزی، تقویم ها را پدید آورد. پیدایش تقویم زمان معینی ندارد. اما هدف از ایجاد تقویم مشخص کردن زمان و روزهای خاص بوده است،...
-
آژانس های تبلیغاتی
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:48
آژانس های تبلیغاتی : معنی، وظایف و انواع کار یک خیاط، جمع آوری مواد خام، پیدا کردن قسمت های مشابه، برش پارچه به شکل مورد نظر و سرانجام تحویل آن به مشتری است. آژانس تبلیغاتی درست مثل یک خیاط است، تبلیغات را میسازد، چگونگی، زمان و مکان تحویل به مشتری را برنامه ریزی میکند و عمدتا به هیچ سازمانی وابسته نیست. این...
-
بروشور چیست؟
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:41
بروشور چیست بروشور (Brochure) وسیله ای است برای بیان توضیحات کامل یک محصول و نحوه استفاده از آن. به همین دلیل است که به آن، کالانما هم گفته می شود. زیرا یک کالای خاص را به صورت کامل تشریح می کند و یک کاربر پس از خواندن بروشور محصول، می تواند از آن محصول استفاده کند. تولید کننده ی یک محصول، باید برای محصولش شیوه...
-
انتخاب رنگ برای بازاریابی
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:38
انتخاب رنگ برای بازاریابی رنگ یکی از چندین عوامل مهم در موفیقت یا شکست یک کمپین بازاریابی است که باید با توجه به نوع مخاطب ، محتوا و منطقه انتخاب شود. روانشناسی رنگ ابزاری قدرتمند برای بازاریابان است. ۹۰ درصد قضاوت مردم در مورد محتوا به رنگی که برای ارائهی آن استفاده شده بستگی دارد و همچنین ۸۵ درصد مردم مبنای خرید را...
-
13 تکنیک رایج در تبلیغات
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:30
تکنیکهای تبلیغاتی امروزه هر کمپانی برای دادن اطلاعات محصول خود به مشتریان، افزایش فروش، به دست آوردن ارزش بازار و کسب شهرت در صنعت نیازمند تبلیغات است. هرکسب وکار برای تبلیغ محصول خود پول زیادی را صرف می کند، اما پول صرف شده زمانی به موفقیت می انجامد که روش های درست و تخصصی به کارگرفته شوند. بنابراین اینجا برخی...
-
عکاسی تبلیغاتی
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:24
عکاسی تبلیغاتی بسیاری از کسب و کارها برای دیده شدن محصول یا کسب و کار خود از عکاسی تبلیغاتی استفاده میکنند. عکاسی تبلیغاتی را نبایست با عکاسی صنعتی اشتباه گرفت چرا که عکاسی تبلیغاتی برخلاف عکاسی صنعتی در محیط بسته انجام می شود. استمرار در تبلیغات بصری از طریق عکاسی باعث می شود محصول در ذهن ها ثبت شود و به محض دیدن اصل...
-
طراحی بروشور
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:20
طراحی بروشور بروشور کتابچه ای چند صفحه ای یا اگر دقیق بخواهیم بگوییم: چند لتی است که برای آموزش استفاده از کالا و خدمات از طرف تولید کنندگان و یا کسانی که می خواهند جنسی را به مشتری معرفی کنند تولید و چاپ می شود. بروشور ها را می توان در بیانی ساده تر برگه هایی که چند خط تا می خورند و در هر صفحه مطالبی تازه را برای ما...
-
بازاریابی حسی
دوشنبه 19 فروردین 1398 11:18
بازاریابی حسی بازاریایی حسی روشی است یکپارچه که مشتریان هدف را از طریق ارتباط موثر و مرتبط با برند آشنا کرده و باعث ارزش آفرینی بشتر و بهتر می شود. اگر بخواهیم بازاریابی حسی را به طور خلاصه تعریف کنیم میتوانیم بگوییم: بازاریابی حسی یک استراتژی دو سویه و مبتنی بر تجربه است. آنچه در این روش اهمیت دارد توجه به ایجاد...
-
گوشی های منعطف
شنبه 25 اسفند 1397 11:13
مزایای تلفن های هوشمند منعطف یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین تکنولوژی های اخیر نمایشگرهای تاشو برای موبایل ها است. اما چرا کمپانی های بزرگی مانند اپل، هواوی، سامسونگ و غیره به دنبال استفاده هرچه سریعتر و بهتر از این تکنولوژی هستند؟ 1-تعامل بهتر طی سال های اخیر، تولیدکنندگان همواره با افزایش مقدار رم، بالا بردن...
-
نکاتی جالب برای طراحی پوستر تبلیغاتی
یکشنبه 19 اسفند 1397 10:35
نکاتی جالب برای طراحی پوستر تبلیغاتی پوسترچیست؟ پوستر یک رسانه بصری ساده است که با اطلاعات ضروری که در مورد یک محصول ارائه می کند با بیان رویدادها در موضوعات مختلف که معمولا برای نمایش بصورت عمودی طراحی می شود با مخاطب ارتباط موثری برقرار می نماید و باید ابعادش به گونه ای باشد که از فاصله ای نسبتا کوتاه دیده شود....
-
اجاره بیلبورد
شنبه 18 اسفند 1397 11:39
اجاره بیلبورد مقدمه: امروز تبلیغات محیطی بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی شرکتها را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بدانیم کجا و چگونه تبلیغ کنیم، در گام اول باید با انواع رسانههای محیطی آشنا شویم. یکی از مهمترین این رسانهها، بیلبوردها هستند. بیلبوردها انواع مختلفی دارند که در ادامه به مهمترین آنها اشاره...
-
ساخت بیلبورد
یکشنبه 12 اسفند 1397 10:24
ساخت بیلبورد بیلبورد چیست؟ به تابلوی بزرگی گفته میشود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا میگذارد. ولی در یک تعریف جامع و کلی تر در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد، بیلبورد اطلاق میشود. اما امروزه، بیشتر به معنای تابلوهای بسیار بزرگ و نورپردازی شدهاست که...
-
طراحی لوگو
شنبه 11 اسفند 1397 10:25
طراحی لوگو لوگو چیست؟ لوگو یک نشانه گرافیکی است که میتواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از اینها طراحی شود. این نشانه گرافیکی به وسیله شرکتهای تجاری، تولیدی و صنعتی و همچنین کسب وکارهای کوچک استفاده میشود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریعتر به مخاطب معرفی کنند. به واسطه خلاقیت، منحصر...
-
روش های مختلف تبلیغات
چهارشنبه 8 اسفند 1397 10:23
روش های مختلف تبلیغات تبلیغات به شکل بسیار پیچیده ای از ارتباطات تبدیل شده است، و به معنای واقعی کلمه هزاران راه و روش برای تبلیغات و انتقال پیام به مصرف کننده وجود دارد. اینترنت خود به تنهایی بسیاری از این موارد را فراهم میکند:ویدیوهای تبلیغاتی، وبسایتها و اتاقهای گفتگو و ... دراینجا مثالهایی از روشهایی که...
-
تقویم و سررسید
دوشنبه 6 اسفند 1397 14:37
تقویم و سررسید سررسیدها از جمله محبوب ترین هدایای تبلیغاتی می باشد که توسط افراد مختلف سفارش داده می شود. این تقویم های روز شمار در قالب دفاتر یادداشت، بسیار محبوب می باشند و مردم نیز از گرفتن آنها استقبال می کنند. در سال های اخیر، اهدای سر رسیدها و سالنامه های تبلیغاتی به یک ابزار بازاریابی و تبلیغاتی مناسب تبدیل شده...
-
موشن گرافیک چیست؟
یکشنبه 5 اسفند 1397 16:18
موشن گرافیک تلفیقی از دو واژه موشن به معنی حرکت وگرافیک به معنای تصاویری است که از طریق برنامه های گرافیکی ساخته میشوند. موشن گرافیک گونه ای از فیلم سازی است که برای تولید آن از گرافیک متحرک استفاده می شود.در این آثار دو هنر فیلم سازی و گرافیک با همدیگر تلفیق شده و از ویژگی های هر دو جهت انتقال محتوا و پیام استفاده می...
-
برترین تبلیغات سال 2018
یکشنبه 5 اسفند 1397 15:58
وقتش رسیده که به بهترین و قوی ترین تبلیغات در سال 2018 بپردازیم، سالی که طیف وسیعی از تبلیغات ضعیف، معمولی و فوق العاده ساخته شده است. KFC Hong Kong | “Hot and Spicy” آژانس تبلیغاتی: Ogilvy Hong Kong این تصویر چاپی و تبلیغات بیرونی (outdoor) نمونه ای از سادگی در مفهوم و بی نظمی در اجرا با قرار دادن مرغ سرخ شده گرم و...
-
طراحی تراکت
یکشنبه 5 اسفند 1397 12:47
تراکت یک کلمه فرانسوی Tract یا به انگلیسی فلایر Flyer که نوعی تبلیغات کاغذی است که با قصدِ توزیع گسترده چاپ در فضاهای عمومی و بین مردم پخش میشود. تراکتها گاهی روی در و دیوارها چسبانده میشوند و گاهی هم مستقیماً به درِ خانههای مردم پست میشوند. تراکت برگه ای به صورت چاپ شده و تانشدهاست که برای خبر دادن به مردم...
-
اصطلاحات اساسی در دنیای اینترنت
دوشنبه 8 بهمن 1397 13:19
اصطلاحات اساسی در دنیای اینترنت اینترنت مانند هر فرهنگ و زبانی، اصطلاحات جدیدی برای تازهواردان به این عرصه دارد. در این مقاله به بررسی ۳۲ اصطلاح در دنیای اینترنت میپردازیم که میتواند دانش شما را در مورد این پدیدهی شگفتانگیز افزایش دهد. ۱- خطای 404 (404 Error) یکی از رایج ترین خطاها در فضای اینترنت، خطای 404 است....
-
آشنایی با بهترین انواع تبلیغات برای رسیدن به هدف
یکشنبه 7 بهمن 1397 10:56
آشنایی با بهترین انواع تبلیغات برای رسیدن به هدف در دو دهه اخیر دنیای تبلیغات در جهان و به خصوص در ایران تغییر شگرفی داشته است که آشنایی با بهترین انواع تبلیغات برای رسیدن به هدف برای عرضه و فروش محصولات بسیار سودمند و قابل تامل است. یکی از شاخصههای اصلی موفقیت در امر تبلیغات توجه به جامعه هدف آن محصول و در نتیجه...
-
تبلیغات بیش از حد درک در اسپاتیفای
شنبه 6 بهمن 1397 10:40
تبلیغات بیش از حد درک در اسپاتیفای در حالی که چند روز اخیر رسانه ها خبر موفقیت چشم گیر و رکورد شکنی های آلبوم اخیر دِرِک، رپر آمریکایی را منتشر کردند، شمار روز افزونی از کاربران اسپاتیفای تقاضای برگشت پول ها یشان را دارند و ظاهرا نارضایتی آن ها به خاطر تبلیغات بیش از حد درک در اسپاتیفای است. «اسکورپیون» پنجمین...
-
تاریخ تبلیغات
چهارشنبه 3 بهمن 1397 11:29
تاریخ تبلیغات قدمت تبلیغات قدمت و تاریخ تبلیغات بهاندازه تاریخ تولد بشریت است. در طول تاریخ؛ جوامع انسانی با فرهنگ ها و آداب و رسوم متفاوت، از شیوهها و روش های تبلیغی مختص به خود استفاده میکرده اند. شاید بتوان از حجاری علائم روی کاسه ها و ظروف سفالی و همچنین نقاشی های روی دیوار غارها، سنگ ها و صخره ها...
-
Google Adwords
چهارشنبه 26 دی 1397 09:37
Google Adwords بعد از گذشت ۱۸سال از راه اندازی گوگل ادوردز (Google Adwords)، هفته پیش معاون ارشد بخش تجارت و تبلیغات گوگل اعلام کرد که قرار است برند محصولات تبلیغاتی گوگل بازسازی شوند. بر همین اساس شرکت گوگل با ارسال نامه ای به تمام کاربران سرویس تبلیغاتی خود(Google Adwords) اعلام کرد که این سرویس از تاریخ 24 جولای...