یکی از جدیدترین و خلاقانه ترین تکنولوژی های اخیر نمایشگرهای تاشو برای موبایل ها است.
اما چرا کمپانی های بزرگی مانند اپل، هواوی، سامسونگ و غیره به دنبال استفاده هرچه سریعتر و بهتر از این تکنولوژی هستند؟ ادامه مطلب ...
نکاتی جالب برای طراحی پوستر تبلیغاتی
پوستر یک رسانه بصری ساده است که با اطلاعات ضروری که در مورد یک محصول ارائه می کند با بیان رویدادها در موضوعات مختلف که معمولا برای نمایش بصورت عمودی طراحی می شود با مخاطب ارتباط موثری برقرار می نماید و باید ابعادش به گونه ای باشد که از فاصله ای نسبتا کوتاه دیده شود. طراحی پوستر یکی از جذاب ترین راه ها برای ارسال یک پیغام است.
ادامه مطلب ...مقدمه:
امروز تبلیغات محیطی بخش قابل توجهی از بودجه تبلیغاتی شرکتها را به خود اختصاص داده است. برای اینکه بدانیم کجا و چگونه تبلیغ کنیم، در گام اول باید با انواع رسانههای محیطی آشنا شویم.
ادامه مطلب ...
به تابلوی بزرگی گفته میشود که فضای مناسبی برای نصب آگهی را در اختیار دولت، صنعتگران و عرضه کنندگان کالا میگذارد.
ولی در یک تعریف جامع و کلی تر در اصل به هر فضای خارجی که امکان نصب آگهی بر آن باشد، بیلبورد اطلاق میشود.
ادامه مطلب ...
لوگو یک نشانه گرافیکی است که میتواند به صورت علامت، سمبل، نوشتار و یا ترکیبی از اینها طراحی شود.
این نشانه گرافیکی به وسیله شرکتهای تجاری، تولیدی و صنعتی و همچنین کسب وکارهای کوچک استفاده میشود تا از این طریق نوع خدمات اهداف و محصولشان را سریعتر به مخاطب معرفی کنند. ادامه مطلب ...