امروزه هر کمپانی برای دادن اطلاعات محصول خود به مشتریان، افزایش فروش، به دست آوردن ارزش بازار و کسب شهرت در صنعت نیازمند تبلیغات است.
هرکسب وکار برای تبلیغ محصول خود پول زیادی را صرف می کند، ادامه مطلب ...
بسیاری از کسب و کارها برای دیده شدن محصول یا کسب و کار خود از عکاسی تبلیغاتی استفاده میکنند.
عکاسی تبلیغاتی را نبایست با عکاسی صنعتی اشتباه گرفت چرا که عکاسی تبلیغاتی برخلاف عکاسی صنعتی در محیط بسته انجام می شود. ادامه مطلب ...
بروشور کتابچه ای چند صفحه ای یا اگر دقیق بخواهیم بگوییم:
چند لتی است که برای آموزش استفاده از کالا و خدمات از طرف تولید کنندگان و یا کسانی که می خواهند جنسی را به مشتری معرفی کنند تولید و چاپ می شود. ادامه مطلب ...
بازاریایی حسی روشی است یکپارچه که مشتریان هدف را از طریق ارتباط موثر و مرتبط با برند آشنا کرده و باعث ارزش آفرینی بشتر و بهتر می شود.
اگر بخواهیم بازاریابی حسی را به طور خلاصه تعریف کنیم میتوانیم بگوییم: بازاریابی حسی یک استراتژی دو سویه و مبتنی بر تجربه است. ادامه مطلب ...